Forum Forum www.ptaki.net Strona Główna Forum www.ptaki.net
Forum dla miłośników przyrody, ptaków, fotografii

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Powrót do strony głównej www.ptaki.net

Atak ptaka:)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum www.ptaki.net Strona Główna -> obserwacje, ciekawostki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pavel71
Początkujący użytkownik

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 1:00 am    Temat postu: Atak ptaka:) Odpowiedz z cytatem

Witam,
zaznaczę na wstępie, że nie znam się w ogóle na ptakach. Mam tylko problem z takim jednym, który mnie zaatakował w lesie podczas biegania. Mam prośbę o przybliżenie mi co to może być za ptak i czy takie zachowanie jest normalne.